top of page

טעמים מבית - FUGGIN

נוזלים מבית - Fuggin

1. Berry Crunchy

טעם מעולה מבית היוצר של Fuggin. טעמים של פירות יער, אוכמניות, פטל, תותים, ענבים ותפוחים, מעורבבים כולם עם דגני בוקר מתקתקים. התערובת המקסימה מרגישה כמו ארוחת בוקר קלאסית, מזינה וטעימה. מומלץ!

2. Cereal Vapist

Fuggin מביאים לנו תערובת עם טעם מאוזן שגמרי משתווה למותגי דגני הבוקר המובילים בעולם. מדובר בטעם חדשני אך קלאסי, שכולל את תערובת מקסימה של דגנים, פירות רעננים, ומרשלמו שעושה טוויסט בפה. למביני עניין...

3. Strawberry Cream Nog **אזל-יחודש בקרוב

אם אתם בקטע של טעמים מורכבים וייחודיים, חובה לנסות את התערובת המעולה הזאת של Fuggin. טעם התות הקרמי, מתובל היטב בתערובת תבלינים ייחודית שבין היתר כוללת קינמון ונגיעות של אגוז מוסקט. העושר של הטעם הזה הוא אינסופי. ממכר בטירוף!

4. Mr. Bombtastic

Fuggin מפרגנים לנו בטעם אוורירי, עמוק ורענן. טעמי ארטיק ייחודיים יעשו לכם את הקיץ, ויביאו את חווית האיוד שלכם לכדי שלמות של ממש! תהנו!

5. Rainbow Road **אזל-יחודש בקרוב

נוזל מושלם! פירותי וקרמי, שילוב מקסים של אננס חרפרף, פירות יער, תפוז וקרם שמנת יוצרים ביחד תחושה של גלידה רעננה וקרירה. Fuggin ממשיכים להביא לנו קשת של טעמים שפשוט אי אפשר להשאר אליהם אדישים.

6. Fuzzy Navel

נוזל מיוחד במינו, שהוא בעצם קוקטייל מובחר של שנאפס אפרסק משובח, מיץ תפוזים וקמצוץ של לימונדה מרעננת. הטעם החלקלק מבית Fuggin ירים אתכם באוויר עם הקופצנות והעוקצנות שלו. למהר ולהזמין!

7. Shake Dat Ass **אזל-יחודש בקרוב

ללא ספק מוצר הדגל והטעם הנמכר ביותר של חברת Fuggin. טעמים עדינים של תות שדה שמתמזגים בטבעיות עם מילקשייק חלבי ועסיסי. הטעם המדהים יכריח אותכם לאייד ולאייד כל היום וכל הלילה. מבטיחים שלא תתחרטו!

8. BlueGurt

הטעם הזה כשמו כן הוא, יוגורט אוכמניות קרמי מושלם. Fuggin עושים זאת שוב, ומביאים לנו טעם דומיננטי ועוצמתי, שאי אפשר להשאר אליו אדישים. כדאי!

9. Tarty Pants **אזל-יחודש בקרוב

למי שאוהב סודה בטעמי פירות, זהו הטעם המושלם! דמיינו כוס ענקית וקפואה של סודה פירותית על שפת בריכה ביום קיץ חמים... Fuggin מביאים לנו טעם משובח ומתקתק, שלא תשכחו לעולם.

10. Melon Taffy Tail**אזל-יחודש בקרוב

אין מי שלא אוהב להירגע ולהתרענן עם צלחת ענקית של אבטיח ומלון צוננים ומתוקים. Fuggin מביאים לנו נוזל משובח שהוא תערובת של מלון עסיסי, אבטיח אדמדם וסוכריות טופי קופצניות. טעם קייצי מושלם, לחווית איוד מדהימה.

11. Chee-berry **אזל-יחודש בקרוב

כל מי שאוהב עוגת גבינה עם תותים – יעוף באוויר עם הטעם המושלם הזה! Fuggin הכינו לנו נוזל מדהים שכל כולו עוגת גבינה אמריקאית שעליה תותים מתוקים וסירופ דביק. בניגוד ליתר המתחרים, כאן המתיקות היא יחסית מעודנת, ומאפשרת חווית איוד אדירה.

12. Fuggin Donuts**אזל-יחודש בקרוב

נוזל מושלם מבית Fuggin! טעם עשיר של דונאט אמריקאי לוהט עם ציפוי של קרם תות ורדרד וסוכריות צבעוניות. הנוזל הרך המעודן יגרום לכם להתמכר בוודאות. מומלץ בחום!

13. Tricks Treats

מי שאוהב טעמים ייחודיים חייב לנסות את הנוזל הזה מבית Fuggin. טעמים של קערת דגני בוקר עשירים ופירותיים, עם סיומת חלבית מגניבה. אסור בשום אופן לפספס!!

14. Green Goblin**אזל-יחודש בקרוב

ואי ואי ואי! איזה טעם משוגע של Fuggin. בואו תחזרו לילדות עם נוזל בטעם של סוכריות כמו של פעם, עם טוויסט מפתיע ועוקצני. כל מי שאוהב סוכריות, חייב חייב חייב לנסות את הנוזל המדהים והמיוחד הזה.

15. Cinna Winna

Fuggin מפתיעים אותנו עם תערובות של צ'ורוסים לוהטים עם קינמון, תפוח והרבה הרבה חמאה. נוזל עם מתיקות מדוייקת ומאוזנת, שיבטיח לכם חווית איוד שלא תשכחו הרבה זמן. ללא ספק נוזל מושלם.

16. Trouble Bubble**אזל-יחודש בקרוב

כל מי שאוהב ללעוס מסטיקים, ולנפח בלונים כל היום – זה הטעם שלו! נוזל סופר כיפי עם טעמי מסטיק מרעננים וקופצניים מבית Fuggin. במקום המסטיק דביק ומלא סוכר שהורס את השיניים, קחו את הנוזל הכיפי הזה וכנראה שלא תוכלו לעזוב אותו אף פעם.

17. OJ Creamson**אזל-יחודש בקרוב

ואו איזו קרירות! שילוב מושלם ומדויק של ארטיק וניל עם טעמים עדינים וחמצמצים של פירות הדר מרעננים! Fuggin יוצאים עם טעם מדהים וממכר, שכל אחד חייב לנסות. מהרו לקנות!

18. Taffed Out

נוזל מווושלם בטעם טופי ענבים! מלא בעוצמה ובמתיקות גבוהה במיוחד. הטעם הקרמי והמתוק של הטופי שנדבק לשיניים, הוא בלתי נשכח! Fuggin מגיעים עם עוד נוזל פנטסטי. מומלץ במיוחד לאוהבי הטעמים החזקים.

19. Straw-Kiwi Swirl

נוזל נפלא של Fuggin, מביא לכם ניחוחות טרופיים עמוקים, עשירים ותשוקתיים, עם סיומת מפתיעה של יוגורט רענן. תערובת אלגנטית במיוחד עם טעמים דומיננטיים של קיווי, תותים וקרם שמנת. מושלם ליצירת עננים טרופיים נפלאים. הנאה מובטחת!

20. Raspy Lemonade

אתם מוזמנים להעיר את כל החושים שלכם הטעם המתוק, המדוייק והמפתיע של הנוזל מבית Fuggin. שילוב מושלם של לימונה מתקתקה עם גרעיני פטל חמצמצים, מביא לתערובת בלתי רגילה שאתם חייבים, אבל ממש חייבים לנסות!

21. Money Maker**אזל-יחודש בקרוב

Fuggin ממשיכים להפציץ עם תערובת רעננה וחלקלקה של תפוחים, ענבים וקיווי. נוזל שמתאים מאוד לימי הקיץ החמים, ירענן לכם את היום, ויבטיח לכם חוויה מלאה בטעמים עוצמתיים. יופי של נוזל.

22. BJ

נוזל עוצמתי ואינטסיבי מבית Fuggin. טעם עשיר ועמוק במיוחד של אוכמניות, עם סיומת מתוקה ומיוחדת של סוכריות. נוזל טעים בצורה בלתי רגילה, ומומלץ במיוחד!

23. Let's Get It On

תערובת סוערת ומתוכחמת של שמפניה ורודה בניחוחות של תותים עסיסיים. Fuggin ממשיכים להפתיע, עם נוזל סקסי וסופר אלגנטי, שאי אפשר שלא להתמכר אליו. תתכווננו להתאהב. שווה ביותר!

24. Lucky Marshmallow Cereal

עוד תערובת נפלאה של Fuggin. טעמים קסומים של דגני שיבולת שועל פריכים עם מרשמלו דביק ומתקתק. נוזל מתוק וטעים להפליא, שיעיר את בלוטות הטעם שלכם וייצר חווית איוד אינטנסיבית. נסו ולא תתחרטו.

25. Jaws

נוזל ייחודי מאוד מבית היוצר של Fuggin . טעמי פירות וסוכריות גומי, בשילוב מיוחד מאוד שלא דומה לשום דבר שטעמתם עד עכשיו. מומלץ לאוהבי הטעמים החזקים, ולכל מי שאוהב חוויות בלתי רגילות.

26. Inside Peanut butter Outside Jelly**אזל-יחודש בקרוב

הטעם הקלאסי ואהוב במיוחד של הכריך האולטמטיבי – חמאת בוטנים וריבה. השילוב המושלם שאי אפשרל עמוד בפניו, מגיע אליהם בנוזל מושלם של חברת Fuggin. אין באמת צורך להסביר עד כמה מדובר בשילוב מנצח. כל מה שנותר זה לרוץ ולקנות.

27. Blue Waffle

תהיו בטוחים שאי אפשר להשאר אדישים לטעם המובחר של ופל בלגי עם קרם שמנת מתקתק ואוכמניות חמצמצות. בואו לחוות את התענוג המושלם שמביאים לנו Fuggin, עם הטעם הקרמי, המדויק והנעים של נוזל איכותי וסופר ממכר.

28. In Da Loop

בואו להנות מחוויה כיפית ומלאת טעמים של דגני בוקר קריספיים עם פירות עשירים. Fuggin מביאים לכם טעם מושלם, עמוק ומדוייק, שמתאים מאוד למאיידים מתחילים, כמו גם לשועלים ותיקים.

29. Lemon Drop**אזל-יחודש בקרוב

נוזל נפלא עם טעמים חמוצים ומתוקים של סוכריית לימון. Fuggin מפציצים עם נוזל קליל וריחני, שנותן מכה מתוקה ומיד אחר כך מאזן עם חמיצות מלטפת. טעם נפלא ואהוב במיוחד על כל מי שמנסה. מומלץ מאוד!

30. Jelly Jaws

Fuggin מביאים לנו תערובת נהדרת של פאי פירות יער, שמנת קרמית עמוקה וסיומת מפתיעה של סוכריות ג'לי. הטעם הוא ארוך וייחודי, והארומה נפלאה. מתאים לאוהבי מתיקות מאוזנת, ומומלץ בחום!

Recent Posts

Follow Us

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Vaping -בואו לגלות את עולם ה

bottom of page