top of page

המכשיר שיציל אתכם ממוות!

המכשיר שיציל אתכם ממוות!

לפי המספרים היבשים, 400,000 בני אדם בארה"ב לבד מתים כל שנה בגילאים מוקדמים כתוצאה מהשימוש

בסיגריות. באופן כללי ניתן לומר כי בערך שליש מהמכורים לסיגריות ימותו לבסוף כתוצאה מההתמכרות שלהם.

וכל זה למה?

כי עישון טבק מייצר כ-4,000 כימיקלים שונים, ביניהם לפחות 44 סוגרי רעלנים. החומרים שמייצר הליך השריפה של הטבק, ידועים כגורמים חריפים לסרטן בחלל הפה, בגרון, בריאות, במערכת העיכול, בקיבה, בשלפוחית השתן, ובאיברים נוספים. העישון גורם כמובן גם להתקפי לב, כאשר לפי המחקרים כ-30% ממקרי המוות כתוצאה ממחלות לב, נקשרים ישירות לנזקי העישון.

כמו שכולם וודאי יודעים, החומר הממכר בסיגריות הוא כמובן – ניקוטין. לכן, כל מוצרי הגמילה המובילים (מסטיקים נגד עישון, מדבקות נגד עישון וכו') מתבססים על העיקרון של אספקת הניקוטין (שלכשעצמו אינו בעייתי) באמצעות שיטות אלטרנטיביות שאינן קשורות בשריפת הטבק הרעילה.

על אותו עקרון בדיוק פועלת גם הסיגריה האלקטרונית (Vaporizor או מכשיר איוד), אשר בה יש מנגנון של חימום חומרי ניקוטין נוזליים ובלתי מזיקים, אשר מייצרים את אותן תחושות נעימות, רק בלי כל הסיכונים של שריפת הטבק בסיגריה הרגילה (ועם בונוס של טעמים מדהימים).

לפי מחקרים רבים שנעשו ונעשים ע"י גופים מובילים כמו האגודה האמריקאית לבריאות הציבור (AAPHP), הסיגריה האלקטרונית היא הרבה פחות מזיקה מהסיגריה הרגילה. הסיבה כאמור נעוצה בכך שבסיגריה האלקטרונית אין את אותו טבק שנשרף ומייצר אלפי כימיקלים ועשרות רעלנים שפשוט הורגים אותנו בלי רחמים.

גם כאשר גופים כאלה ואחרים יוצאים כנגד הסיגריות האלקטרוניות, על פי רוב הטענת אינן מבוססות כהלכה ובלתי משכנעות בעליל.

כך לדוגמא, היו מי שטענו כי שאיפת מוצרי האיוד חושפת את המאייד לחומר הנקרא "אתילן קליקול", ונחשב ללא בריא. אלא מה? חקירה מעמיקה של העניין מלמדת אותנו כי רק חשיפה לכמויות עצומות של חומר זה (הרבה הרבה יותר ממה שיש בנוזל האיוד הממוצע), היא מסוכנת, וכי החומר הזה דווקא מצוי במוצרים רבים (כמו מבשמי אוויר ומשאפים לחולי אסטמה). ובקיצור – הפחדה מיותרת.

היום כבר ברור - החלפת הסיגריה הרגילה בסיגריה אלקטרונית מפחיתה את הסיכון לתמותה בכ-99.9% (!!!). בתוך שנים ספורות, הסיגריה האלקטרונית עשויה בהחלט להציל את החיים של לא פחות ממיליוני בני אדם!

​​

במחקר נרחב שנעשה, חשפו החוקרים חולדות מעבדה לאדי ניקוטין נוזלי 5 ימים בשבוע במשך שנתיים שלמות. מתוצאות המחקר עולה כי אין שום שינוי בתמותה, בתחלואה, בכמות גידולים סרטניים או בכל מדד אחר, בהשוואה לחולדות אחרות שלא נחשפו לחומרים. הדבר מלמד אותנו עד כמה החשיפה לניקוטין הנוזלי אינה מזיקה.

ולא רק על חולדות בדקו את הנושא, אלא גם על בני אדם.

מחקר מרתק נוסף עם תוצאות מדהימות, נעשה לאחרונה על קבוצת מעשנים כבדים, אשר התבקשה בהדרגה להפסיק לעשן תוך הגברת השימוש בסיגריה אלקטרונית. לפי התוצאות של המחקר, בתוך חצי שנה כשליש מהנחקרים הפחיתו את כמות הסיגריות שהם עישנו ב50%, וכרבע מהנחקרים הפסיקו לעשן לחלוטין! כמובן שרובם המכריע של הנחקרים המשיכו להשתמש בסיגריה האלקטרונית גם בתום הניסוי.

כמו שידוע לכולנו, להפסיק לעשן זה משימה קשה עד בלתי אפשרית, ולכן יש צורך בכלים חדשניים ויצירתיים על מנת לסייע למי מאיתנו שמבקש להפסיק להרעיל את עצמו עם הסיגריות הרגילות. וכך, הסיגריה האלקטרוניות אשר מדמה את פעולת העישון ואת התחושות שהעישון מייצר, אך מנטרלת את הסיכונים הגדולים של הסיגריה – היא לא פחות מפתרון מושלם!

נסו ולא תחחרטו (:

שלכם, ווילי.

Recent Posts

Follow Us

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Vaping -בואו לגלות את עולם ה

bottom of page