top of page

פאפרצי! גם סלבס מאיידים!

כולנו יודעים כמה כיף זה לאייד - הריח המדהים של הנוזל וההרגשה שבה שואפים ונושפים ענן ריחני וגדול. מה שחלקכם אולי עוד לא יודעים - הרבה מפורסמים נתפסו מאיידים! אספנו רשימה ובה מיטב הסלבס שהתמכרו גם הם:

1. הזאב מוול סטריט בכבודו ובעצמו- ליאונרדו דיקפריו - אחד מהכוכבים היותר מוכרים ברשימה. ליאו, שחקן מחונן, בעל תשוקה רבה, יכולות משחק אדירות ויפיפיות תמידיות לצידו, מוכיח באופן מתמיד את היותו סופר סטאר! לא רק בסרטים בהם מככב, אלא גם כשנתפס במצלמה, משתמש בוופורייזור שלו במהלך טקס פרסי ה- Guild. ליאו - אנחנו מורידים בפניך את הכובע על כך שאתה מזהה איכות, ולא רק בסרטים, ועולם אינך עוזב את המוד שלך בחות, ומאחלים לך חוויית איוד מדהימה!

Leonardo DiCaprio - מאיד עם הסיגריה האלקטרונית

2. השודד הקריבי הנחשק- ג'וני דפ. דפ, עוד שחקן מוצלח במיוחד, נתפס מאייד כמה פעמים, אפילו על הסט! כך למשל, בסרט ה"התייר" השתמש בוופורייזור במהלך צילומי סצינה, והביא את הטרנד למסך הגדול:

 
מאיד מסיגריה אלקטרונית - johnny depp

3. הגברת הראשונה של סרטי הקיטש- קתרין הייגל. הייגל, השחקנית האמריקאית בעלת פרס האמי, מייצגת את החזית הנשית ואינה עוזבת את הוופורייזור שלה. עובדת בונוס: נתפסה ברשת בפרסומת לסיגריה אלקטרונית!

4. She Kissed a girl, הלוא היא- קייטי פרי! כוכבת הפופ המוכרת, הידועה בקליפים צבעוניים, בפוני מתוק ובקול פעמונים, לא נפרדת מהוופורייזור שלה, מתוצרת e-Go, בצבע סגול כמובן, ומביאה אותו לכל מקום! מצדיעים לך קייטי!

5. הכוכב הבלתי מעורער, סמואל ל. ג'קסון, אחד משחקני הקולנוע הוורסטיליים והאהודים ביותר, ששיחק במלחמת הכוכבים, סרטי Marvel, ספרות זולה וסרטים רבים ומשובחים, נתפס ברשת עם וופורייזור בצורת חרב אור, תמיד חייב להיות מיוחד!

6. אחד הכוכבים המצחיקים בסצינת הרוק והמטאל- ג'ק בלאק, הידוע בצמד "Tenacious D" ובסרטים כמו קינג קונג ורעם טרופי, צולם באחת הסצנות בסרט "Sex Tape" כשהוא משתמש בeGo. כמו כן, נתפס בחנות וופורייזורים בפלורידה, והצטלם עם מעריץ! אהבנו את הצניעות!

7. נורמן רידוס, דאריל מהסדרה "המתים המהלכים", הוא לא רק שחקן מוכשר, אלא משתתף גם ב"Death Stranding" וגם מאייד מושבע!

8. המתופף לשעבר של Nirvana האגדית- דייב גרול, שהספיק גם לככב בהרכב ה- Foo Fighters. , לא רק היה מעורב בעולם המוזיקה המקצועית, אלא גם מאייד באהבה! הנה תמונה שלו עם מעריצה בחנות מאיידים קנדית

9. אחרון חביב, ואהוד במיוחד- שיזל מיי ניזל- סנופ דוג! סנופ, אגדה בעולם הראפ, משתמש במאייד מצויד, רק בואו נניח שמשתמש בנוזל הקלאסי והבתולי...

לא חסרים עוד סלבס שנתפסו ברשת מאיידים, והתאהבו בטרנד הממכר, פשוט אספנו כאן כמה מהאהובים עלינו!

תעשיית האיוד החדשה אינה לא רק טרנד, אלא גדלה ומתפתחת מדי יום והופכת את העולם לענן ענק וריחני.

Recent Posts

Follow Us

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

Vaping -בואו לגלות את עולם ה

bottom of page